Стратегията "Син океан"

Автор: В. Чан Ким, Р. Мобьорно
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 1

Издател Locus
Преводач Илияна Гаврилова
Брой страници 278
Година на издаване 2019
Корици меки
Език български
Тегло 350 грама
Размери 14x21
ISBN 9789547830486
Баркод 9789547830486
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Как да създадем незаета пазарна ниша и да обезсмислим конкуренцията
У. Чан Ким и Рене Моборньо

Да спечелиш, без да се състезаваш: Нов стратегически подход

От зората на индустриалната ера компаниите застават една срещу друга в ожесточена битка с цел устойчиво и печелившо развитие. Те се борят за преднина пред конкурентите, воюват за пазарен дял, сражават се за диференциране. И въпреки това тези отличителни черти на конкурентната стратегия не са начинът за създаване на печелившо развитие в дългосрочен план.
Тази книга поставя под съмнение всичко, което смятате, че знаете за изискванията за стратегическия успех. У. Чан Ким и Рене Моборньо твърдят, че жестоката конкуренция води единствено до "кървав червен океан" от съперници, които си оспорват един все по-намаляващ източник на печалби. Настоящата книга е базирана на изследване на 150 стратегически ходове, които обхващат повече от сто години и над тридесет индустрии. Авторите са на мнение, че трайният успех се дължи не на ожесточената конкуренция, а на създаването на "сини океани" ­ неоползотворени и все още неразраснали се нови пазарни пространства. Подобни стратегически ходове, които авторите наричат "стойностна иновация, осигуряват мощни скокове в продажбите и често изолират конкурентите за повече от десетилетие.
Стратегията "Син океан" представя систематичен подход как да се обезсмисли конкуренцията и очертава принципи и инструментариум, които всяка компания може да използва, за да създаде и завладее "сини океани". Забележителна творба, която преобръща традиционното мислене за стратегиите и прокарва нов, смел път към спечелване на бъдещето.
У. Чан Ким е председател на Boston Consulting Group Bruce D. Henderson и професор по стратегически и международен мениджмънт в бизнес университета INSEAD, Франция.
Рене Моборньо e член на преподавателското тяло към INSEAD и професор по стратегии и мениджмънт.

Ключови думи: Нови навици и умения

от Виолета / дата: 21 яну 2015

Интересна гледна точка, според мен, и много полезна. Препоръчвам книгата :)

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]