Практическо програмиране за Android - трето преработено и допълнено издание

Автор: D.K. Academy
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Асеневци
Преводач Анета Петева, Влади Владев
Брой страници 320
Година на издаване 2018
Корици меки
Език български
Тегло 384 грама
Размери 16x23
ISBN 9786197356557
Баркод 9786197356557
Категории Програмиране, Компютри и интернет, Книги

Тази книга ще ви помогне да се научите да разработвате приложения за Android и ще ви покаже как да се възползвате от възможностите, които ви предлагат мобилните устройства, работещи под управлението на тази операционна система.

Първата част на книгата е посветена на предварителната подготовка. Последователно са разгледани инсталирането и конфигурирането на необходимото програмно осигуряване – JDK, Android Studio, Android SDK и емулаторът за Android. Отделено е нужното внимание и на решаването на някои непредвидени, срещащи се в практиката ситуации, свързани с проблемите, които могат да се срещнат при стартирането на емулатора или на приложенията.

От втората част ще научите каква е структурата на проектите за Android и кои са компонентите на приложенията и процесите в операционната система. Тук е разгледан и потребителският интерфейс с различните типове лейаут и основните му уиджети и диалогови прозорци. Обърнато е внимание на работата с графика, както и на възпроизвеждането на звук и видео. Разгледани са и начините за съхраняване на данните на приложенията.

Третата част е посветена на създаването на сложни приложения. Обяснено е междупроцесното взаимодействие на приложенията, обърнато е внимание на сървисите и нишките. Ще се научите как да работите с хардуера на телефона – различните видове датчици, камерата, Bluetooth и вибрацията. От тази част ще научите и как от вашето приложение може да избeрете номер, да покажете номера на входящото обаждане, да изпратите SMS съобщение, да създадете собствен браузър, как да получите информация за състоянието на телефона, ориентацията на екрана и др. Пак тук ще научите как да използвате видовете анимация и базите данни.

Последната четвърта част е посветена на емулатора Genymotion, дебъгването на приложенията и използването на App Inventor – среда за бърза разработка на приложения. Тук ще разберете и как да локализирате, подпишете и подготвите готовото приложение за разпространение чрез Google Play.

Ключови думи: Ден на българския програмист

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]