Изкуството на продажбата

Автор: Наполеон Хил
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Кибеа
Преводач Ирина Манушева
Брой страници 376
Година на издаване 2022
Корици меки
Език български
Тегло 415 грама
Размери 13x20
ISBN 9789544746681
Баркод 9789544746681
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Написана в дълбините на Голямата депресия, книгата Изкуството на продажбата. Как да продаваме най-добре, за да успеем в живота изследва един решаващ елемент на успеха – способността да продаваме успешно. Отекваща зловещо истинно в днешните несигурни времена, работата на Хил предлага практичен поглед към това, как независимо от попрището си, всички трябва да бъдем продавачи в ключовите моменти от живота си. Хил дава конкретни примери за начина, по който майсторите продавачи улавят възможностите и предимствата си, и разкрива инструментите, с които можете ефективно да продавате себе си и идеите си. Допълнена с нов предговор от легендата в лидерството Кен Бланчард, тази книга е класика, която ще ви предложи красив, прост принцип и доказани инструменти, с които да го накарате да работи за вас.

***

Наполеон Хил е преуспял, влиятелен писател, един от най-ранните автори на съвременния жанр за личен успех. Най-прочутата му творба, „Мисли и забогатявай“, е един от най-големите бестселъри на всички времена. Създател е на Фондация „Наполеон Хил“ – нестопанска образователна институция, предназначена да популяризира философията му за лидерството, самомотивацията и индивидуалния успех.

Наполеон Хил, авторът на мега бестселъра „Мисли и забогатявай“, пръв прокарва идеята, че успешните личности притежават определени качества и че изучаването и подражанието на тези качества може да ви насочи към изключителни успехи.

Ключови думи: Наполеон Хил

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

    “Изкуството на продажбата” от Наполеон Хил е книга от раздела психология на бизнеса, която при целенасочен и правилен прочит би могла да ни посочи правилните стратегии и евентуалните грешки при работа в сферата на продажбите.
Подробно и на достъпен език е разяснено определението за “ Майстор продавач”, качествата, които той трябва да притежава и развива и уменията, върху които да работи.
В “Изкуството на продажбатаНаполеон Хил развива обстойно темите по презентиране на стоката, начинът, по който да си предложим услугата, така че тя да бъде оценена и дори да предизвика благодарност.
Убедително е засегнато значението на това как си вършим работата, какво е отношението ни към нея и важността на факта, че работата ни трябва да е свършена така, че да предизвика у работодателя потребност да ни поощри и похвали. Продавачът трябва да е учтив, добронамерен и внимателен до степен, която поражда желание у хората, които среща, да го уважават и обичат. Работата трябва да е свършена така, че сътвореното да предизвиква у хората желание за притежание.
Майсторът продавач умее да влияе на хората както устно, така и чрез написаното на хартия.
Необходимите качества на добрия продавач са добра физическа форма, смелост и въображение. Речта да е стегната. Пискливият глас дразни. Освен трудолюбие, продавачът е нужно да познава добре стоката си и да предоставя на клиента подходящ избор. Важно е да е наблюдателен и да дава от себе си повече, отколкото се очаква. Много важно умение е да се печели от грешките. Няма напразно усилие. Грешките са неизбежни за хората, които работят и от тях е добре да се извлича полза.
Основни слабости, които биха провалили продавача, са протакането и изместването на отговорността към мениджъра. Изчакването на по-добри условия и усъвършенстването в оправданията могат да донесат само неуспехи. Песимизмът и страхът от конкуренцията са сигурният път към провала.
Един от основните изводи за хората, интересуващи се от бизнес психология, които можем да си извлечем от книгата на Наполеон Хил “Изкуството на продажбата” е , че самоуважението е първата стъпка към продаването.

Светлана Димова, Хеликон - Славейков