Издател | Locus |
Преводач | Десислав Джарков; Марина Георгиева |
Брой страници | 375 |
Година на издаване | 2022 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 466 грама |
Размери | 14x22 |
ISBN | 9789547833241 |
Баркод | 9789547833241 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Пако Ъндърхил, гуруто революционер в ритейл сектора, се завръща с напълно преработено издание на класическия бестселър за непрекъснато развиващата се потребителска култура. Тук ще прочетете свежи наблюдения и важни уроци относно най-новите тенденции в търговията. Той разглежда моделите на Amazon и iTunes, а също и ефектите на глобализацията върху световните развиващи се пазари.
Това преработено издание представя:
- Последните тенденции в онлайн търговията – правилните, но и неправилните подходи на търговците и начините, по които почти всяка компания може да подобри нивото си на обслужване.
- Обиколка на най-новаторските в света магазини, молове и търговски пространства – повечето от които “изникват” в държави, чиито граждани все още не са свикнали да притежават голямо богатство. Огоромна ски писта на закрито привлича клиентите в дубайски мол; свръхлуксозен магазин в Сао Паоло предлага на клиентите си лични купувачи, а в търговски център в Южна Африка може и да карате сърф.
В това ново издание ще откриете съвети как да задържите променящите се клиенти, които вече сте привлекли, а също и как да очаровате нови ентусиасти и фенове.
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:
Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;
Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;
Как работещите жени довждат до промяна в подредбата на артикулите;
Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.
Пако Ъндърхил = Шерлок Холмс за търговците!
San Francisco Chronicle
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]
Петя Димитрова, Хеликон - Бургас
Случвало ли ви се е да влезете в магазин за един пакет царевица, а да излезете с кошница с продукти за 25 – 30 лв? На мен – да , случва ми се поне 3 пъти седмично. И все си мислех, че сигурно съм ненаситна и безотговорна прахосница. Обаче , четейки “Защо купуваме”, осъзнах, че действията ми всъщност се направляват по много фин начин – абсолютно неуловим за мен. Защото “НЕЩО” ме кара да минавам от щанд на щанд; “НЕЩО” ме кара да мисля, че даденият продукт ми е необходим; а и “НЕЩО“ ме кара да се чувствам толкова приятно в този магазин …
“ Защо купуваме” всъщност разкрива кои са тези “неща”, които управляват действията ни и определят емоциите ни когато пазаруваме. Тя може да ни предпази от нежелани въздействия върху психиката и джоба. Или пък да ни помогне да спечелим от същите тези техники за манипулация.
Прочетете книгата и ще разберете как пространството и цветовете определят накъде посягате и какво приковава вниманието.
Прочетете и ще разберете каква е логиката в подреждането и излагането на артикулите.
Ще се запознаете с някои механизми за манипулиране, за които не сте и подозирали, че се прилагат върху вас като клиент.
Невена Табакова, Хеликон Пловдив - Център
Диана Атанaсова - книжар, Хеликон - Варна, Пикадили Парк